Spoločná kampaň šiestich DSS je zameraná na vstup do 2.piliera a mladých ľudí

05. 06. 2008

Asociácia dôchodkových správcovských spoločností dnes spustila informačnú kampaň, ktorej cieľom je informovať ľudí o význame sporenia si na dôchodok. Kampaň reaguje aj  na fakt, že do konca júna je stále možné vstupovať do 2. piliera

Je to kampaň, ktorá jednoduchým a názorným spôsobom vysvetľuje zmysel sporenia si na dôchodok v 2. pilieri. Kampaň je spoločná pre celý sektor, a má osloviť predovšetkým mladých ľudí. Výhodnosť sporenia v 2. pilieri pre mladých dnes už nespochybňuje nikto, preto považujeme za dôležité ich o tejto možnosti informovať“, povedal predseda ADSS Peter Socha.

Pokiaľ sa táto kampaň stretne s pozitívnou odozvou medzi novými potenciálnymi sporiteľmi, ADSS nevylučuje, že podobné informačné kampane bude v budúcnosti opakovať.

Vstup do 2.piliera predstavuje dôležité rozhodnutie, preto sa budeme aj v budúcnosti snažiť informovať mladých o význame a potrebe sporenia si na dôchodok. Nemusia to byť iba televízne spoty, ale napríklad internet, diskusné fóra, alebo besedy. Jednu takúto besedu s predstaviteľmi mládežníckych organizácií plánujeme už na tento september“, povedal na záver Peter Socha.



Naspäť

Eurokalkulačka

vynuluj

Kurz SKK/EUR: 30.1260